2016. február 23., kedd

Fjord póni
Sziasztok én Jázmin vagyok ! Most kezdtem bele a blog írásba. De kezdjük is az első témával :)! Mai témánk a Fjord póni. Nekem személy szerint ez az egyik kedvenc lófajtám. Hogy miért? Azért mert nem egy hatalmas ló viszont nem is túl kicsi ráadásul tudomásom szerint könnyen tanul és természetesen a kinézete sem utolsó! Nekem például a farka illetve sörénye nagyon tetszik! :) Na de mit kell tudni róla? A Fjord póni jól bírja a hideget,aránylag gyors,általában gyerekbarát és kedves természetű, ám mint minden ló ő is sokszor megmakacsolja magát! Nem feltétlenül a legnyugodtabb ló a világon, de általában barátságos,érdeklődő természetű. Nekem még nem volt alkalmam fjorrd pónin lovagolni (sajnos) de találkoztam már párszor a fajtával. Erős izomzatú ló. Ennyi volt mára. Remélem tetszett nemsokára újra jelentkezek. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése